Subscribe:

03 May 2009

Relaxing...

Hari ni hari yang merelaxkan aku....tapi takla berapa nak relax sangat sebab pagi dah bangun uruskan hubby sebab dia kena keje...sian dia...tapi takpe demi mencari rezeki yang halal...pastu aku siapkan kittens aku plak.....bagi dia makan,minum susu and bersihkan sangkar diorang...4 u all information, KITTY mengalami kekejangan otot...aku pun tak tau camne blh jadi camtu sebab tetiba je badan dia jadi keras je...aku pun tak tau nape sume kucing yg my hubby amik sakit plak....PUSSY dah sihat KITTY plak yang sakit..macam2la...skang ni diorang dah makan nasi..aku bagi makan dengan ikan rebus atau ikan bilis goreng yang ditumbuk...sedap tak menu diarang..pasni kalau sakit lagi diorang memang tak serasi tinggal kat umah aku..huhuhu..
Pastu tengahari nak g autoshow kat PASIR GUDANG..maybe AVY RS aku masuk autoshow..tengokla camne..saje test market and nak kenalkan my AVY RS..credit to my hubby sebab dia banyak membantu aku menyiapkan kete viva standard menjadi AVY RS idaman kalbu..sporty dh skang ni...jangan tak tau, cikgu2 kat sekolah aku berebut nak bawa AVY RS aku tu sebab diorang cakap pelik dan cantik....nampak sporty...diorang dah inform yg kete aku je boleh cakap jepun bila undur...hehe..sampaikan ada sorang cikgu sekolah aku yang baru beli kancil minta tolong dengan hubby aku soh watkan kete dia jadi world..dia nak pakai L512..next year start la projek kete dia tu and my hubby yang akan watkan...so, dah boleh join kelab aku nanti..

0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...