Subscribe:

30 April 2009

Futsal

Malam semalam melayan hubby dengan member2 main futsal memang best and funny pun ada..aku yang kat tepi gelanggang futsal tu tergelak-gelak sorang2..macam2 aksi yang aku tengok..memang kelakar...ada yang terguling, terlentang dan macam2 lagila....tau2 je la kalau lelaki main futsal...ganaz pun ada..diorang main sejam je tapi penatnya macam main berjam2...orang dah lama tak bersukan tapi bila sekali bersukan hah, amik ko...pancit kejap je..aku pun tak sure sape yg menang sebab diorang main tukar2 org sesuka ati je..kira redah je la ni...aku kat tepi gelanggang tu jadi tukang amik gambar je..before start game diarang tak warm up..confirm pas main sume orang sakit kaki and satu badan...yang pasti bangun esok pagi mesti lenguh satu bandan...confirm...termasukla hubby aku...hehe...sampai dia cakap pasni dah tanak main futsal...penat seh...seminggu sekali ok la...best gak camtu sebab setiap minggu ada aktiviti yang mengeluarkan peluh..drang plan setiap minggu mesti ada aktiviti...pasni taktau nak wat game apa..tapi bagi aku swimming is the best...itulah sukan yang paling aku suka...bila dah ada anak nanti sure aku nak ajar anak2 aku swimming..pastu blh wat swimming pool kat umah..huk..huk..berangan tak salah kan...aku upload sekali gambar2 time diorang main futsal semalam...esok merupakan hari buruh seluruh dunia...so, semua para pekerja bercuti..tapi ada gak yang tak cuti..kepada yang bercuti selamat bercuti..bagi yang tak cuti selamat bekerja..huhu...yang penting life must goes on...





0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...