Subscribe:

30 September 2012

Tudung Chiffon 3 layer ~ Dengan Harga Yang Murah ~


Salam 1 Malaysia semua...arini dengan besar hatinya aku nak upload entry tentang tudung chiffon 3 layer idaman ramai..hehe..ayat kemain lagi..sebelum ni aku memang ada jual tudung chiffon tapi 2 layer dan alhamdulillah semua dah sold out..sekarang ni aku jual tudung chiffon 3 layer pulak...aku jual dengan harga yang sangat berpatutan...sesiapa yang berminat boleh tengok design kat sini ye...kalau beli banyak dapat lagi murah..meh jamu mata meh...kalau nak bali untuk mak, adik, gf, kakak lagi dialu-alukan... klik sini untuk tengok macam-macam kaler...untuk...oh ye, disebabkan aku sayang korang aku bagi free postage sahaja..so, apa tunggu lagi....mehla beli..hehe


Now, ada promotion price untuk sesiapa yang berminat sebab harga adalah RM36/pc. Memang harga termurah di pasaran. 

13 comments:

xoxo said...

amboii bisneswoman sehh

.::: Princess MOMOY :::. said...

wahhh...buat bisnes pula sis
semoga berjaya yer
Amin

Nor Suhada said...

selamat ber bisnes

Hanani Hamid ( Ticer Nani ) said...

tq for the wish sume...doakan saya ye

.::: Princess MOMOY :::. said...

sis lama x nampak
bz bisnes ye
gud luck sis

Unknown said...

salam, sis ada sifon 2 or 3 layer saiz xL tak?

Unknown said...

sis ada sifon saiz XL ?

Hanani Hamid ( Ticer Nani ) said...

ummi fid: setakat ni takde lagi ummi..

Gee said...

Alaa xade gambor satu2 ke, gambor longgok mcm tu xnampak la details nye

Nak gambor detail
Tudung Chiffon

Anonymous said...

Kak. Tudung 2 layer x de dah ek

Hanani Hamid ( Ticer Nani ) said...

ada kat fb saya sis

Hanani Hamid ( Ticer Nani ) said...

akan di restock sis

weenk! said...

still available?

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...