Subscribe:

14 August 2012

Lagu raya kegemaran

Mentang-mentang nak raya lagi beberapa hari ni asyikla dok update tentang raya..Aritu aku dah up entry kuih raya sekarang nak up entry lagu raya yang paling best didengar lak. Aku lagi suka lagu-lagu lama dari lagu-lagu sekarang ni. Nape ntah lagu dulu lagi sedap didengar kat cuping telinga aku ni. Memang meremang bulu roma kalau dengar. Lebih-lebih lagi kalau duk jauh di perantauan macam aku ni..hehe..macam jauh sangat...Yela, parents duk jauh di pahang. Aku dok JB.


Ni adalah lagu raya kegemaran aku.

1. M.Nasir- 1 hari di hari raya

2.P.Ramlee-Dendang Perantau

3.Hail Amir & Uji Rashid-Seloka Hari Raya

4.Ahmad Jais-Selamat Hari Raya

5.Saloma-Selamat Aidilfitri

6.Sudirman-Dari jauh ku puhon Maaf

7.Siti Nurhaliza-Sesuci Lebaran

8.Anuar & Elina-Suasana Di Hari Raya


Tu semua antara lagu yang aku suka...Kalau dapat dengar rasa sebak je. Korang punya lagu raya kegemaran apa? Meh share sama-sama..

2 comments:

GOMI JUNG said...

sama laa ~~ all my favourite :)

xoxo said...

aku paling ske Saloma.. sangat sentimental value... evergreen gitu..

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...