Subscribe:

27 August 2012

Wajah baru dan 3rd trimester

Arini mood adalah ke laut untuk bekerja. Mana taknya dah lama bercuti..dan yang gembiranya minggu keje sampai hari khamis je..yeayyy...Alhamdulillah minggu akan genap aku pregnant 30 minggu..wah, rasa macam kejap je tapi yang menanggungnya saja yang tau betapa kena bertabah..semua orang cakap perut aku kecik saje tapi yang mengendongnya ini tau betapa hebatnya dugaan..ceh, cerita macam ko sorang je yang pregnant Nani..Lagi 10 minggu baby akan genap 40 minggu..kali ni tak taula bila adik nak kua..time Kasih dulu awal sehari je..aku redha je asalkan baby full term...


Sekarang ni cepat mengah dan cepat penat...dengan nak melayan anak dara sorang tu makin aku jadi tarzan..nasib baik raya aritu adik-adik aku dan tok wan kasih sudi melayan..kalau tak mesti mama dah jadi apa dah..Tadi aku timbang berat adalah statik sama berat sebelum raya..esok ada cek up...start minggu ni dah start cek up 2 minggu sekali..nanti seminggu sekali..layankan je la..semoga semuanya berjalan lancar...



6 comments:

Hanani Hamid ( Ticer Nani ) said...

rasa macam kejap je...nanti turn ciare lak..alih-alih dah 30w..

xoxo said...

Hmm..dgr cam best. tp takutla nak carry lg. ponat..

Mrs Nageb said...

Sekejapnya nani.....rasa mcm br je..hehe

Hanani Hamid ( Ticer Nani ) said...

su: jgnla takut..buat macam biasa je..

iela: rasa sekejapkan...huhu

Izzatul Azma said...

Cepatnya masa berlalu dah masuk 30w ek.. semoga semuayna dipermudahkan ye

.::: Princess MOMOY :::. said...

kejap saja kan? Momoy doakan baby yang x sabar2 nak lihat bumi Allah dan sis selamat

sis belog berwajah baru nampak
nampak comel =)

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...