Subscribe:

10 July 2012

Untuk Dia



Raya tahun ni ingat nak pakai tema kaler purple. Aku dah settle beli baju kurung dan baju-bajan Kasih untuk raya. Untuk mama dan ayah tak beli lagi. Actually aku ada kain nak dibuat baju raya sedondon dengan Kasih tapi tak anta kat taylor lagi. MIL dah offer nak buatkan tapi aku kesian kat dia sebab dia banyak baju nak jahit. MIL aku ni wat part time je menejahi ni. Sekadar hobi dia cakap tapi aku tengok masyuk wei income masuk kalau amik part time pun. Belum full time lagi. Aku je tak nak belajar dengan dia. Fashya pun belajar dengan MIL aku wat baju kurung ni..Apala menantu ni. Mesti MIL aku pelik nape aku tak beria nak belajar.
Gambar kat atas tu adalah baju kurung Kasih. Aku beli online je dan alhamdulillah memang ngam dengan Kasih. Material dan jahitan pun kemas je. Aku beli kat sini -----> http://www.bajukurungmurahsangat.blogspot.com/. Harga amat berpatutan dengan material. Kalau sesiapa yang tengah mencari baju kurung anak dara korang boleh beli kat sini. Servis pun tip top. Aku ni pun Ena yang bagitau link ni. Terus zass beli sebab cantik dan sesuai dengan harga. Tahun ni aku pakai jubah dengan maxi je. Maxi tempah sedondon dengan baju kurung Kasih.

7 comments:

nanonano said...

stress aku xde ank pempuan, hahahaha

Hanani Hamid ( Ticer Nani ) said...

sabar na, insyaAllah pasni dapat gegirl..aku doakan ni..

sharEna said...

OK ek? lega aku weyh hehehe...takot rekemen kt org tp xde kualiti kihkihh

comel ah design tu. jeles pulak haku kehkehh

Hanani Hamid ( Ticer Nani ) said...

ok ena, muat dengan kasih. aku risau gak terbesar je. design2 dia memang cantik. belila gi.

Noli said...

wahh best..nk jugak beli tuk wafa nnt ;)

~daRLee ZuRiS~ said...

Baju kurung kysha dah 2 tahun ditempah sedondon ngan mommy die.tp tahun nie sebab perut mommy dah besar, maka takde tempah2 dah.beli siap aje.heheee

.::: Princess MOMOY :::. said...

comelnya
suka yang bunga2 tu
mesti comel bila pakai
heheh
kiut je baby nnt
follow u dear
follow la balik jika sudi

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...