Subscribe:

20 July 2012

Selamat berpuasa

Sempena bulan puasa bakal menjelma esok, di kesempatan ini aku nak mengucapkan SELAMAT BERPUASA kepada semua. Kepada ibu-ibu yang mengandung semoga tabah menghadapi dugaan berpuasa. Pesanan kepada diri sendiri juga. Aku tak pernah puasa masa pregnant. Semoga semuanya berjalan dengan lancar. So far, aku bukan asyik nak makan je. Tapi aku kuat minum. Harap baby behave sepanjang puasa nanti dan dapatla aku puasa penuh tahun ni. Alhamdulillah.


Kepada yang balik kampung untuk berpuasa bersama keluarga, berhati-hati di jalanraya. Ingatlah kepada orang yang tersayang.

3 comments:

linziana said...

selamat berpuasa nani :)

mrsliyana said...

slamat berpuasa... and happy birthday....
kak nani singgah le kat blog yana...
http://gadisdesa88.blogspot.com/

.::: Princess MOMOY :::. said...

salam ramdhan sis
ada baby ni mesti letih sikit
tapi seronok tgk gelagat diaorg

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...