Subscribe:

27 July 2012

Hectic day

Alhamdulillah harini dapat aku update blog..Beberapa hari tak dapat nak update sebab agak busy dan dicampur dengan penat terlampau. Nape entah rasa penat je, tapi alhamdulillah dapat berpuasa lagi setakat ni. Dua-tiga harini baby asyik mengeras je. Aktif jangan cakapla. Mengah nak melayan dia bergerak. Baru nak masuk 25 minggu rasa macam dah 7 bulan je.


Setakat ni juga aku masih boleh memasak untuk berbuka dan sahur. Sahur adalah wajib makan nasi. Bebuka pun makan nasi gak setakat ni. Air aku memang minum banyak. Dan aku tak tau nape aku suka sangat lauk berasaskan sotong sekarang ni. Kalau dapat makan sotong rasa macam nikmat je.Persiapan raya setakat ni dah hampir siap kot. Cuma untuk suami je belum setel lagi. Untuk Kasih dah lama siap, menambah je lagi adalah. Arini ingat nak gi cek up la nak tengok perkembangan adik baby setakat ni. Semoga semuanya ok.

2 comments:

linziana said...

Eh eh..lin plak asyik makan yang berasaskan daging.hehehe..

Persiapan raya untuk lin tahun ni nan hado.huhuhu...

Hanani Hamid ( Ticer Nani ) said...

suka makan daging eh..nani tak tau nape suka makan sotong je..

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...