Subscribe:

13 July 2012

21.07.2012 dan 1 Ramadan

Kenapa dengan 21.7.2012??? Itu adalah tarikh birthday aku. Alhamdulillah tahun ni birthday aku jatuh pada 1 Syawal. Sambut birthday dengan berpuasa serentak :). Dan yang paling best tahun ni hari pertama puasa aku ada kat kampung..Dapat celebrate birthday dan berpuasa kat kampung. Harap semua berjalan seperti dirancang. Manala tau kan sebab kita hanya merancang tapi Allah yang menentukan segal-galanya. Tahun ni adalah puasa yang berlainan dari tahun-tahun biasa kerana tahun ni berpuasa semasa pregnant. Harap dapat puasa penuh sebab aku pregnantkan. Harap aku dan baby dapat bertahan insyaAllah. Semoga dipermudahkan segalanya.


Alhamdulillah pregnant kali ni aku bukan seorang yang asyik nak makan je, kalau tak jenuh gak time puasa nanti menahan kelaparan. Puasa kali ni harap dapat pergi tarawih kat masjid tapi tengok keadaan gak sebab anak dara aku tu bukan reti dok diam. Kalau tak, buat kat rumah je

5 comments:

cira said...

kak nani, 1 syawal ke 1 ramadhan... x sabar nk raye ni.. hihihi

Anonymous said...

21.7.2012 bukan 1 syawal la kak...tapi 1 Ramadhan...

Kasmawati Jaafar said...

anje, 21.07.2012 ni jatuh pade 1 ramadan. bkn syawal la sayangg..

Hanani Hamid ( Ticer Nani ) said...

sorry semua. Salah taip lak..patutnya 1 ramadan tapi tertaip 1 syawal lak.

.::: Princess MOMOY :::. said...

wah..menarik tu sis
tarikh bertuah tau
baru balik je dari morib
nnt momoy upload sikit gambar sekitarnya

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...