Subscribe:

21 April 2009

Makan's




Cream puff yang sedap ni memang tak rugi di makan...nyum..nyum..



Apam seksi ni memang cute and super sedap...huhu

Pic-pic yang aku upload kat atas ni antara makanan yang aku makan minggu ni and minggu lepas..memang sedap....cream puff dengan apam seksi tu aku tempah dengan Afzan untuk makan-makan kat sekolah..memang sedappppp bangat..credit to Afzan..lenkali boleh tempah lagi..harga yang dia bagi pun berpatutan...ramai gak cikgu2 and staf2 sekolah aku tanya tempah kat sape....so Afzan, kira cam promosi gak la ni..hehe..saje je aku beli sempena praktikumku telah tamat..kira nak ucap terima kasih kat cikgu2 SKLP sebab sepanjang aku praktikum diorang memang support aku..terutama kepada guru pembimbing aku --> Mr. Johari Shuhadak...Dia memang banyak bagi tunjuk ajar pada aku sampai aku dapat cemerlang...dari zero sampai aku boleh ngajar yang best2 kat student aku...tq so much....di kesempatan ni aku nak ucapkan bebanyak terima kasih terutamanya pada hubbyku yang tersayang...dia memang banyak bersabar dengan karenah aku sepanjang praktikum ni..yela,selama 3 bulan tu macam2 nak kena wat...dia banyak tolong aku wat BBM, temankan aku wt lesson plan yang panjang berjela and tahan bebelan aku time tangah stress...Tq sayang..
Kek tu plak sempena bday achen...geng kereta ganazzz celebrate bday achen...tapi achen tak datang plak..so,kitorang la yang makan kek tu tanpa orang yang disambut....celebrate kat MY Friend Tomyam...

0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...