Subscribe:

27 April 2009

Kittens

Salam ceria hari isnin sume...dah lama aku tak post entry..ini kerana ke'busy'an melanda diriku di tempat kerja dan sebagai seorang isteri mithali di rumah..huhu...entry kali ni aku nak share cite tentang anak2 kucing yang baru menetap di rumahku...ada 4 ekor sumenya..adik bradik tak boleh dipisahkan..sian plak nanti..ni sume gara2 my hubby yang tersangatla sayangkan kucing...sib baik comel2 sumenya...nama kittens aku GARFIELD, PUSSY, KITTY & CHUMMY....nama2 ni aku pakai letak je....semenjak kehadiran kittens ni semakin meriah umah aku dengan suara diorang..meow..meow...kadang2 aku kuarkan diorang dari sangkar untuk bermain dengan aku...ni belum ada anak lagi...kalau dah ada taktaula camne kucing2 ni nanti...memandangkan mama and papa dia ni suka kucing so, anak2 pun mesti terjebak sama...hehe....pic2 kittens aku akan di upload...dah cukup 44 hari baru blh publish..hehe..macam anak erra fazira plak...

2 comments:

ღnFashyaღ said...

ai mak kucin....hihihi....comella name anak2 kucin akak...nti bile senang2 kite datang ziarah ye... :)

Hanani Hamid ( Ticer Nani ) said...

hehe...ziarah bawa ole2 eh..huhu..

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...