Subscribe:

18 April 2009

Puteri Harbour, Nusajaya

Together with Saliza (center) & Naziroh (tepi)..Naziroh takut dengan air2 ni..sian dia..akula yg selalu usik dia


Posing mukaku yang dah sunburn atas bot...

Bot tu nampak menarik je..nak naik tapi takde orang lak



Ni gambar yang paling aku suka sebab nampak kapal2 berlabuh..

Minggu ni aku happy sesangat sebab saat2 yang aku tunggu telah tiba, praktikum aku dah abes..yehaa...dah selesai 1 bab..pasni kena g Pendidikan Luar kat Pulau Sibu..Pastu exam lagila merdeka..Weekend minggu ni agak penat sket badan...ari jumaat student2 aku join main bola baling peringkat zon..kira dapat masuk suku akhir...cikgu dia yg tengok ni pun terbakar muka..mentang2la dah abes praktikum..hehe..ari sabtu pun g padang tengok team bola baling...tapi tak menangla...takpe guys, u all main memang best..walaupun tak training tapi tetap mantap...banyak sekolah gerun bila jumpa sekolah aku..yela,bebudak genuine ni tenaga luar biasa..

Pas abes tengok game bola baling kitorang g PUTERI HARBOUR kat NUSAJAYA...memang cantik pemandangan kat situ....kapal2 banyak berlabuh kat situ.....PUTERI HARBOUR ni UEM Land yang bangunkan..bape billion la abes sebab tempat dia memang class...aku sempat amik gambar kapal2 je..atas bot pun sempat posing...sebenarnya g sana sebab anta student berkayak....sambil2 tu tengok diorang main polo air...memang best..aku ni dah la pantang tengok air2 ni..cam nak terjun main sama je...pastu boleh plak coach renang, polo air and kayak ni ajak student aku join team diorang....student aku tu kalau berenang skill celah gigi je..dah nama pun asli laut memang diorangnya minatla....coach dia siap offer cikgu berenang sekali...aku cakap dalam ati macam tau2 je coach dia ni aku suke swimming....pasni makin itamla aku...sebelum g Pulau Sibu untuk Pendidikan Luar better aku training dulu....wah, boleh tambah skill berenangla pasni...Satu lagi, Puteri Harbour kat Nusajaya ni kalau tempat dating memang romantik..dengan angin sepoi2 bahasa laut memang romantik...aku plak asek snap gambar sendiri je sampai liza dengan naziroh dah pening....panas2 pun jadi gak...hehe...kalau dah habit nak wat camnekan....so, watch out pic2 kat Puteri Harbour...

0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...