Subscribe:

15 April 2009

Karnival KIA2M Zon Nusajaya

Arini ada karnival KIA2M Zon Nusajaya...Sekolah aku merangkap Pengerusi Zon Nusajaya telah membuat persiapan yang agak mantap...Murid tahun 1 yang terlibat dengan karnival ni..mesti cute je bebudak kecik ni wat aktiviti...ada acara padang dan acara dalaman...karnival ni salah satu program untuk merapatkan murid2 tahun 1 area zon nusajaya...aku telah dilantik sebagai Pen. Setiausaha...kerja aku banyak time before karniva...buat2 surat tu keje2 aku..memang banyak keje...tapi layankan je...nak dibandingkan dengan keje time dengan private sector...bersyukur ada gak pengalaman dengan private sector....nanti aku upload gambar bebudak ni time wat aktiviti...

0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...