Subscribe:

21 August 2009

Puasa dah start..tak sabarnya...

Salam sume...sempena nak menyambut bulan ramadan esok saya dengan ini ingin mengucapkan SELAMAT BERPUASA..kepada cikgu2 selamat bercuti...korang mesti balik kampungkan...bestnya cuti lama2..aku seperti biasa cuti sekolah je masuk IPTI...yang bestnya cuti sekolah kali ni je aku kena masuk maktab..pasni cuti sekolah je aku boleh enjoy jalan2 cari makan dan berhoneymoon..huhu..sila jangan jeles yer sume..huhu..okla, untuk arini ini jer yang aku update untuk entry aku...

4 comments:

jai.jezz ^.~ said...

selamat berpuasa juga utk kamu.. :)

** saya x jelez sebab pas kawin saya terus tak kerja.. :)

maidatul said...

Selamat puasa gak utk nani...

Hanani said...

jezz-->bestnya jezz..bila nak kawen tu? jgn lupa jemput k..

maidatul-->balik bentong tak raya ni? blh kita jumpa..

sue_hatimanis said...

selamat berpuasa nani, jangan lupa kalau nak berbuka sila-lah datang ke warong aku...

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...