Subscribe:

11 August 2009

Best Buddies 2009



Tq sue for the award again...sue selalu bagi aku award..aku gak yang tak buat2 lagi award untuk kengkawan...dapat blog dan kena jawab tag gak..jom layan tag plak...


1)copy award untuk diletakkan di blog anda

dah copy dah...

2) nyatakan 6 fakta menarik tentang pemberi award ini..

1.suka kaler pink
2.so manja
3.fussy
4.caring
5.ada bunny dan sepasang mak dan ayah arnab mongolian yang sangat comel
6.suka berkawan dan sangat suka berborak...she can talk non stop kalau topik tu sangat best..huhu

3) nyatakan 9 fakta tentang diri anda sendiri
1.simple saja orangnya
2.sukakan benda yang cantik
3.sudah berkahwin dengan Muhammad Azreen bin Azman
4.Seorang guru yang berdedikasi..huhu..perasannya...
5.suka berjalan-jalan..
6.berasal dari Pahang
7.mempunyai 4 ekor kitten di rumah
8.sangat sayangkan mak,abah,dan mom in law...sudah semestinya
9.mempunyai kawan2 yang sayang kat saya...yeke..

4) pilih 10 penerima award seterusnye ..TAG mereka!!
1.jai.jezz
2.Pn. Fashya
3.Shazana
4.Pn Maidatul
5.Pn. Atie
6.Kak Zura..even dia tak jawab lagi tag yang lama..hehe
7.En. Azli
8.Dr. Nurbaiya
9.Ezan..kawan baru dalam blog..
10.Sue...bagi kat ko smula la.hehe

4 comments:

jai@jezz said...

eh. ader nama jezz la..asal leh tak perasan.. hehehehe..

xoxo said...

hik3...ade ke patut kau bagi aku balik....aku amik tapi tak jawab k...
ade satu lagi tag buat kamu!!!

Hanani Hamid ( Ticer Nani ) said...

jezz-->ya,memang jezz terpilih mendapat award ni...sila ambil award dan jawab tag k...

sue-->aku dah blur nak bagi sape...hehe...amik jgn tak amik...

maidatul said...

nak jawab tag nih...tq...

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...