Subscribe:

22 July 2009

kawaii TOKYO....

Balik dari sekolah je aku tengok ada satu parcel kecik depan pintu umah aku.pelik gak camne boleh ada dalam umah aku sebab gate umah siap mangga lagi tu..orang plak takde kat umah..pastu aku pun mengandaikan parcel aku telah dicampak ke dalam umah...cis,bedebah punya despatch..abes barang aku....aku pun membelek2 siapa penghantarnya..terkejut jap aku sebab parcel ni dari JEPUN...huhu...kawan aku yang mana plak baik hati hantar hadiah besday dari jepun ni...belek punya bilik rupa-rupanya dari kawaii TOKYO...

wihooo....dapat gak akhirnya..sampai sehari selepas besday aku..pandai org jepun ni agak2 sampai dekat2 besday aku kan...hubby aku yang kebetulan ada gak time tu pun beria nak tau apa dia dalam tu..yela,agaknya dia risau takut bf lain bagi hadiah kat aku...dari jepun tu...bukan dari mesia tau...huhu...sweet je tengok muka husband aku tengah jeles..pastu aku cakapla dari kawii TOKYO...dengan panjang lebar aku menerangkan kat dia...aku pun bukak dengan rakusnya parcel tu..dah bukak kemain teruja lagi sebab barang2 yang ada dalam tu sangat 'kawaii' (kawaii bermksud comel di dalam bahasa melayu)...dalam parcel tu ada BRIGHTEN-UP SERIES yang ada brighten-up wash, gel & makeup dissolver plus uv blocker samples...mereka sangat cute tau...lupa plak ada tisu muka dengan design yang sangat comel....gambar2 stuff tu ada aku snap untuk santapan blogger2 yang sedang teruja nak tau apa yang aku dapat..lupa plak nak bagitau camne aku boleh dapat samples dari jepun ni..camni citenya..aku telah merajinkan diri menjadi kawaii TOKYO blogger campaign..aku isi sebab cartoon dia sangat comel...just isi form jadi ahli secara percuma dan korang akan mendapat sampel kawaii TOKYO dari jepun secara percuma..kawaii TOKYO ni kosmetik 3 bintang..dia jual benda2 yang dia pos kat aku tu la..so,cam teruja nak cuba je..tengokla camne kalau rajin aku try takut nanti try2 naik banyak pimples plak..tak ke haru plak..tapi barangan jepun mmg bestkan..so,jom tengok apa yang aku dapat....jeng..jeng..jeng....taraaa...


parcel cute yang tertera nama aku..huhu..dari jepun ma...



ni la logo brand kawaii TOKYO


hah...ni lah barang2 yang aku dapat...sangat comelkan...
tisu muka yang ada gambar pompuan yang sangat girlish...huhu

bilala nak try produk ni....cam sayang je....
so, kepada blogger2 yang nak dapatkan benda yang sama sila klik gambar kawaii TOKYO yang ada kat sebelah kanan blog aku ni.....

0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...