Subscribe:

11 July 2009

Go Holiday To Genting Kota Keriangan

Tak sabarnya nak g jejalan arini...aku balik bentong dulu pastu baru nak g genting highlands...tq for brother in law of Ms Atiqah yang tolong mem'book'kan bilik untuk aku kalau tak confirm aku tak dapat nak stay kat Genting tu...so,dapatla aku menikmati kesejukan di kota keriangan tu bersama hubby tercinta..sila jangan jeles eh...hehe...dah lama we all nak g jejalan kat sana tapi disebabkan masing2 sibuk dengan tugas seharian dan tugas2 sampingan maka tak tercapaila hajat nak ke sana...finally,minggu ni tercapai hasrat nak ke sana together-gether...kalau g sorang2 tu dah biasa sebab umah aku kat bentong tu kalau buka tingkap bilik dah nampak dah lampu2 bercahaya dari first world hotel..agak dekat dengan umah aku..so,sesapa yang g naik pucak genting tu mehla singgah umah aku..tu pun kalau aku balik bentong la eh...huhu..so,ni stick entry aku sampai selasa depan bersamaan 14.7.2009 kerana aku bercuti sehingga selasa...sila jangan jeles..selain untuk menenangkan fikiran cuti ini juga diambil sempena bercuti bersama hubby...

2 comments:

jai@jezz said...

dh pegi atas tu jgn luper tempek picture byk2x kat cni.. ^.~

maidatul said...

amboi3 gi honeymoon ker... syokkknyerr mesti bestkan...

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...