Subscribe:

24 August 2011

Wordless wednesday sempena nak raya...



entry kali ni just upload gambar kasih dengan baju kurung dia.yela, sempena nak raya ni jom pakat upload gambar dia pakai baju kurung..tahun lepas baru 3 bulan..tak dapat nak melaram beria..tahun mmg tersanagatla banyak baju- bajan untuk kasih...mana taknya mama geram nengok baju comel2..terus zass beli..huhu..yang kaler biru ut raya pertama, kaler maroon raya kedua dan kaler purple



baju kurung ni beli siap jek..sekali dengan headband...org soh pakai tp dia sibuk bagi org lain headband tu..ish, kasih oh kasih




ni cubaan nak pakai sendiri kononnya..tapi tak masuk kat kepala...


ni tengah menikmati makanan sampai terpejam2 mata..


alamak, baju kasih kaler maroon mana plak pegi..ni je yg dapat upload..untuk lebih meriah, tunggu time raya ye...
























2 comments:

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

alamak baju kurung pun ader headband yer kasih..gewamm aunty..tgk kasih pakai baju kurung ..ayu jew...

sue UYA genjos said...

amboi...
siap pejam2 mata mesti sedap menikmati makanan...

hehe

kiut berbaju kurung

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...