Subscribe:

09 August 2011

She is stereng lover....


Agak kepelikan dgn tajuk entry kali ni..nak gempak je..Agaknya betulla org cakap mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi...kenapa saya cakap camtu, sbbnya kasih sangat suka dengan stereng dan barang2 kete...see, like daddy like doter...huhu...pantang kalau dapat pegang stereng..beria menyengih and siap nyanyi2 lagi....tengok je la aksi2 kasih kat bawah ni..yang tak menahan tangan dia mesti main viper dgn beam lampu...pas dah godek2 tu dia siap gelak2 pandang2 mama...kalau tak ditegur lagila dia main....



see, dia siap wat wa,wa,wa tu bulan......


buat muka comel kat mama


bila ditegur buat2 muka tak bersalah tapi tangan still godek2 viper..



tapi mama still tak belikan dia menan kete..toys je banyak....nanti belikan barang masak2 lak...










3 comments:

Ayuraza said...

sama ngan Ryan..pantang masuk kete mesti nak duk kat stereng tekan honk..pastu nak geget stereng tu..haha :P

aziyana said...

same ngn husna..kalu letka pd stereng tu sengihnye smapai ke telinga..xdok aroh nk perasan dh

sue UYA genjos said...

OK LAH TU...
bakal menjadi princess drifter...
hehehe

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...