Subscribe:

27 June 2009

Heading to Desaru Damai Beach Resort

Nak g jalan2 lagi weekend ni..memandangkan Isnin warga Johor merupakan cuti umum sempena hari hol Sultan Johor maka kami warga Johor telah diberikan cuti..wihuuu..ahad ni ada autoshow kat Giant Skudai..so,blogger2 yg sedang membaca blog aku ni dan berada di sekitar JB ni jom jengok aku di Giant Skudai...aku join autoshow lagi..cewah2 cam artis plak nak enterprame..huk..huk..huk...alamatnya sunburn lagla aku..tapi takpe sebab SUNBLOCK BANANA BOAT dah ada...so,sila pakai sunblock ye kengkawan...memang bagus brand Banana Boat ni sebab beli siap dapat pisang percuma lagi...hahah...kena tipu jek...kalau dapat pisang ok gak kan...mesti sesiapa yang ada bela monyet beli beramai2..dah melalut plak citer aku ni..kali ni AVY je yang dihantar..nantikan kemunculan AVY yang tebaru..memang bercahaya je dr jauh...huhu...

Abes autoshow je siap2 untuk ke Desaru Damai Beach Resort sempena family day pejabat mother in law aku..nengok ni la ciri2 menantu idaman malaya tau...kitorang g satu family..adik2 ipar aku pun join skali tau..sweet je kan...i like..stay 1 malam je..mesti penat esok..dah macam robot plak jdnya..mlm confirm penat giler sehh..apalagi membuta la...tp kalau g jln2 membuta dlm blk mana syok baik dok kat umah jek...yg tak bestnya ari selasa dgn rabu aku ada kusus plak..tak jauh pun kat bandar tenggara je...tp terpaksa berpisah dgn hubb jap..huk..huk..hukk.gatai jap..aku rasa next week macam bz je yg penting kita enjoy dulu..

0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...