Subscribe:

09 June 2009

Award from Atie





Gambar apa ek kat atas tu?..tu adalah award yang atie bagi kat aku...tq so much to atie coz sudi bagi award kat nani..really appreciate it...nanti bagi lagi eh...hehe..arini memang penat sangat sebab kena lari 2.4km..dengan catatan masa rasmi 22 minit dan 01 saat..macam banyak je kan tapi aku bukan atlit nak kena speed laju2..penat wo...nak pitam and tercabut je kaki rasanya...lari2 tu aku kena wat utk ujian kecerdasan...bayangkan..tak sangka aku leh wt..huhu..dah turun lagi 3kg ni...congrate to all my friend yang berjaya wat sume ujian kecerdasan...tak sangka kita leh watkan...setakat ni je la aku update sebab badan2 sume dah sakit2 ni..nanti upload lagi..

2 comments:

DilOt said...

kene lari..utk ape tu..

Hanani Hamid ( Ticer Nani ) said...

antara aktiviti yang kena wat time kat maktab...nani kat maktab ipti kat larkin

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...