Subscribe:

18 June 2009

Nak langsing,sihat dan jelita????

Erm..bunyi cam menarik,tertarik ko memang da boom kan..tapi memang realiti...almaklumla, aku ni pas kawen tetiba badan naik cam di pam2..nafsu makan membuak2..kengkawan sume tanya nape dah macam ada anak 2 je..huhu..baju2 pun dah ketat..aku pun menguatkan semangat untuk langsing cam zaman2 anak dara dulu..kalau boleh lagi bergetah gitu...aku pun amik keputusan mengdietkan diri cam kat upm dulu tapi still tak menjadi..dah g swimming pun tetap maintain bulat gitu..setelah aku wat kaji selidik aku pun cube mencari produk yang boleh buat aku langsing,sihat dan jelita sentiasa...finally aku terjumpa dengan 1 produk yg memang marvellousla..dia takkan menyebabkan anda semua cirit-birit atau implikasi naik berat badan semula...setelah aku cuba selama sebulan stengah nak masuk 2 bulan gak la..aku timbang je berat aku dah turun 10 kg..hah!!! nape tak caya ke? percayalah kerana aku dah berjaya buktikannya..bukan aku je tp dah ramai rakyat malaysia,singapura dan brunei yang mencubanya...so,officiallynya aku mengsuggestkan produk ni utk korang yang nak mendietkan diri tapi tak jadi2...yang dah kawen tu lagila kena jaga badan beb...pompuan skang ni dah ramai yang cantik2 tau..so,lu pikirla sendiri...hehehe...jom terjah blog aku yang ni..akan terungkai semua persoalan di minda korang..before ni aku tanak inform sesapa sebab takut tak jadi..tapi dengan berkat usaha dan kesabaran yang melampau aku berjaya lakukannya...dan yang penting aku dah boleh pakai smula jeans favourite aku,baju yang aku pakai ketat cam sarong nangka dulu...huhu..10 kg beb..mana nak nak cari..ingat senang ke nak buang..1 kg pun susah..so, jom klik sini--> http://ladyhanani.blogspot.com .....kat sini ada gambar sebelum dan selepas...kalau nak try tanya aku dulu...aku akan bagi tips yang aku guna sendiri..kalau makcik2,kakak2,adik,spupu korang yang kusut nak kuruskan badan g tau je aku..boleh contact aku...sebar2kanla link aku ni eh...aku just nak share dan membantu sebab aku faham perasaan perempuan yang berbadan montok sangat2 nih..hehe

0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...