Subscribe:

04 July 2013

Introducing..

Bismillahhirrahmannirrahim....Dengan besar hati saya nak mention yang saya kini adalah Pengedar Shaklee yang sah..Kenapa Shaklee? Siapa yang dah mengamalkan produk Shaklee mesti tahu kenapa? So, sesiapa yang berminat nak beli, nak cuba boleh dapatkan dari saya atau kalau susah sangat nak guna ID saya pun boleh. Sangat dialu-alukan. In Sha Allah saya akan guide anda-anda semua dengan seikhlas hati saya..





Saya adalah pengedar rasmi SHAKLEE (ID 930632).


Terdapat pelbagai supplement bagi tujuan IBU MENGANDUNG, BERPANTANG, PENYUSUAN BAYI, MASALAH BERAT BADAN, KESUBURAN, ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT dan sebagainya.



PERTANYAAN & PEMBELIAN
1. PM Facebook :Hanani Hamid / Sihat Hebat
2. Email :hanani217@gmail.com
3. SMS / Whatsapp / WeChat : 012-3485657

PENGHANTARAN
Semenanjung Malaysia : RM10
Sabah / Sarawak : RM20

Proses penghantaran menggunakan perkhidmatan GDEX, Citylink atau Pos Laju.

0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...