Subscribe:

19 July 2013

Spreading the AURA


Assalamualaikum..Sempena hari Jumaat yang mulia ini saya nak berkongsi tentang kenapa Shaklee? Biar video hebat di bawah ni menceritakan segalanya. Alhamdulillah, ALLAH lebih mengetahui segalanya. Semoga dipermudahkan perjalanan dengan Shaklee...





 Bukan dengan niat nak riak atau menunjuk, tapi just nak share yang orang melayu, especially kaum wanita yang bergelar suri rumahtangga kini mampu berjaya dalam business sekaligus menyumbang kepada sumber kewangan seisi keluarga. Terbuktilah sudah bahawa wanita yang selama hanya duduk di rumah, menjaga anak, menguruskan rumahtangga sahaja kini mampu menjana pendapatan yang lumayan. Apa yang menarik mengenai kumpulan ini juga, ilmu yang diajar bukan sekadar ilmu perniagaan sebaliknya dilengkapkan dan diperkuatkan dengan amalan rohani yang mendekatkan diri kita kepada-Nya. 

Jika anda inginkan perniagaan yang HALAL, MALU nak berjumpa orang dan ingin sustain dalam business ini sehingga bila-bila dengan pendapatan yang tetap dan anda yang tetapkan berapa yang anda mahu. Guideline akan diberikan sepenuhnya dari kami dalam teamwork. Semua terletak dalam diri anda. 

 Berminat? Hubungi saya:

1. PM Facebook :Hanani Hamid / FB Page : Sihat Hebat
2. Email :hanani217@gmail.com
3. SMS / Whatsapp / WeChat : 012-3485657



0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...