Subscribe:

15 March 2012

Mood bercuti

Kalau cuti sekolah macam biasalah, aku wajib balik kampung kat bentong. Rindu wei kat mak abah dan udara kampung halaman. Nasib baik suami aku layan. Kalau tak merasala aku merindu semua tu. Memula kahwin dulu suami aku yang agak liat kalau ajak balik tapi sekarang ni dia yang tanya bila nak balik bentong lagi. Time dia tanya kadang-kadang tu wat muka pelik tapi dalam hati dah melonjak kegembiraan. Balik kampung tu siapa tak suka. Alhamdulillah berkat merasa masakan mak mertua yang sedap kot. Mungkin salah satu faktor. Mak aku memang suka masak dan sedap lak tu. Anak dia je ni masih belajar supaya jadi sedap. Takpela, slow-slow nanti mesti pandai macam mak. Cuti sekolah kali ni seminggu je. 5 hari je balik kampung. Tu pun da cukup puas untuk aku hilangkan rindu dan terubat rindu tok dan wan pada kasih. Yela, cucu baru sorang. Kemanjaanla. Sampai sini dulu. Tata.

0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...