Subscribe:

29 September 2012

Bertambah lagi ahli keluarga baru


Alhamdulillah, BIL aku yang bongsu dah selamat melangsungkan perkahwinan pada 22 september yang lepas. Gambar dari official photographer tak dapat lagi just aku letak gambar-gambar yang sedara-mara amik yang ada dalam facebook saje..dan yang sedihnya takde lak gambar aku dengan pengantin..huhu..mak buyung nak jugak interframe..so, meh layan gambar diorang..





Selamat pengantin baru buat adik ipar aku..now dah ada biras baru...cantikkan biras aku..ni majlis kat teluk intan..kat JB buat bulan 12.  tak taula aku dapat join ke tak sebab tengah berpantang dan aku pantang kat bentong..



Tengok gambar pengantin rasa macam nak bersanding lagi je..

Ni la biras baru aku..cantikkan..huhu




0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...