Subscribe:

27 June 2012

Biskut Sugi

Sekarang, aku sangat addicted makan biskut sugi ni. Nak buat dia memang senang, tapi aku kan sangat 'rajin'. So, beli je la lagi senang..hehe..ni kalau Na baca mesti kata pemalasnya mama Kasih ni. Tiap-tiap kali raya kuih ni adalah wajib ada kat rumah. Tahun ni memang kena wat gak. Kalau tak, kempunan aku.

2 comments:

nanonano said...

kuih yg wajib tiap2 taun gak aku buat, hehhe sedap kan rase minyak sapi tu, mcm mkn susu je pun ade..

Hanani said...

kan na.. sangat sedap..aku skang ni pantang jumpa biskut sugi..wajib beli..yang coswaynya pun aku makan..sedap

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...