Subscribe:

25 July 2011

Bila penat & hectic melanda diri

Minggu ini adalah minggu yang akan bz bagi saya dan rakan sekerja...ouch, sangat hectic..penatla nampaknya...kalau sempat diupdate belog adalah sangat bertuah, kalau tak apdet2 jugak maknanya sedang sibuk sangat2 la tu...hehe..tapi walau sesibuk mana masih sempat bermain dengan si kecik tu..sekarang ni kasih sangat kuat main...malam2 before tido pun dok henjut2kan badan atas tilam...mama yang takleh nak tido...kalau kita terlelap dia yang sibuk kejut ajak main sama..hai la anak...

4 comments:

zaidah said...

DIA TAK BAGI MAMA TIDUR SEBAB TU KACAU MAMA AJE...

Ayuraza said...

nanti dier dah besar lagi kuat main..sampai kita biar dier main sendiri la..hehehe :P

farhanna said...

hai nani? i follow you tau

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

nani keja maner yerk

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...