Subscribe:

02 December 2010

Happy 6 month my dear Kasih..

*special entry dedicated to my angel Kasih.....


Alhamdulillah, arini genap umur Kasih 6 bulan...happy 6 month sayang...tak sangka kejap je masa berlalu...arini kasih celebrate tanpa ayah di sisi sebab saya masih bercuti di kg halaman di pahang bersama kasih..time cuti sekolah ni la dapat balik kg lama sikit..alhamdulillah progress kasih mengagumkan saya dan en suami...semoga kasih membesar dengan sihat dan sentiasa menggembirakan kami suami isteri...next week baru ada check up untuk kasih dan cucuk 6 bulan...



Saya bersyukur sangat-sangat sebab dapat ebf kasih sehingga hari ini...tercapai impian saya untuk ebf kasih sehingga dia 6 bulan...dan saya sangat bersyukur kerana kasih masih mahu minum susu ibu...semoga impian saya untuk ebf kasih sampai 2 tahun dimakbulkan ALLAH..kasih sehingga kini adalah sangat behave..just beberapa minggu yg lepas dia ada merengek2 sikit sebab nak tumbuh gigi...memandangkan gusi dia gatal,so cik B saya telah menjadi mangsa kerana kasih sangat suka gigit sekarang ni...ouch...sakit ok...bila saya terjerit dengan cepatnya kasih akan pandang saya sambil senyum2 nakal...huhu...itu antara miracle bila breastfeed kasih..dapat tengok dia puas sangat bila dapat susu mama..hehe..



hanya yang terbaik dari mama untuk kasih....setelah pelbagai cabaran saya hadapi sepanjang ebf kasih, moga selepas ini apa2 sahaja cabaran dapat saya hadapi dengan tenang...thanx to en hubby dan family kerana membantu dalam mencapai impian saya untk ebf kasih sehingga hari ini dan akan datang...mama dan ayah sayang Kasih soooo muchh..........

4 comments:

f a i z a h 's said...

Tahniah kasih n mama kasih sbb da berjaya menjayakan penyusuan ibu :) keep it up~!

Hanani Hamid ( Ticer Nani ) said...

tq faizah...aisya dah 7 bulan tak lama lg kan...kejap je kan...

Anonymous said...

Aku hanya menambahkan feed Anda ke favorit saya. Saya sangat menikmati membaca posting Anda.

.glass hal full. said...

happy 6 month Kasih.. =)
Ibu Fie x sempat lagi nak pergi jenguk Kasih =)

dia dah pandai ape dah Hana?? mesti clever girl kan? Fie cuti panjang early next month. nak address you hana, lagipun lama kita tak jumpa kan? i just Miss those moments!!

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...