Subscribe:

03 November 2010

: : 3 tahun yang membahagiakan : :


Alhamdulillah, tengok pada ticker yang saya attached kat atas tu dah tau kenapa tajuk 3 tahun yang membahagiakan...tanggal 3 nov 2007 saya telah sah menjadi isteri kepada En Muhammad Azreen Azman...dan hari ni genap 3 tahun saya menjadi isteri kepada en suami..selama 3 tahun itu juga la saya dan suami menghadapi pelbagai dugaan dan cabaran bersama-sama...syukur alhamdulillah kerana ALLAH sentiasa meneguhkan iman saya dan suami..semoga dengan kehadiran our angel Kasih akan bertambah kasih dan sayang antara kami...terima kasih ALLAH atas apa yang Engkau berikan...amin..

3 comments:

Lyena Vee said...

alhamdulillah..dah 3 tahun dah? x prasan pon. mcm cepat jer ms berlalu.hehe

wiwita said...

bila aku nak kawen nih

Mami Hadeef said...

salam.. akak cg eh? pam tak kat sekolah? saya tengah cari mana2 ebf yang jadi cg.. masih terpikir2 camne nak pam kt sekolah.. tak leh nak tinggal kelas sesuka hati kan, tapi waktu pumping seeloknya biarlah konsisten.. adeh, pening2.. ohh~~ saye baru je nak posting ni, insya ALLAH ke sekolah menengah.. sekolah menengah lagi balik lambat..

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...