Subscribe:

13 December 2014

Apa Isi Kandungan Hebat Shaklee Collagen Powder yang Perlu Anda Ketahui

Setiap produk mempunyai kelebihannya yang tersendiri. Begitu juga dengan Collagen Powder Shaklee yang mempunyai formulasi ramuan unik yang menjadikannya sangat istimewa berbanding produk-produk kolagen lain dipasaran.

Ramuan istimewa Collagen Powder Shaklee setiap satunya mempunyai fungsinya tersendiri.

1. Kolagen Dari Sisik Ikan Merah

Sisik ikan merah adalah sumber kolagen yang premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan.

2. Ekstrak Biji Camellia japonica

Biji Camellia japonica terdiri dari asid oleik, satu emolien dan pelembap kulit yang hebat, dan isoflavon, antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.

3. Ekstrak Pfaffia

Pfaffia yang juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan ekstrak biji Camillia japonica, membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic. Dengan kemampuan luar biasa mengikat amaun air yang banyak, asid hyaluronic memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.

4. Elastin dari kolagen ikan

Elastin memelihara kulit menjadi fleksibel tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi berganding bahu dengan kolagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik.

5. Vitamin C Dan Vitamin B

Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita. Vitamin B turut serta dalam metabolisma karbohidrat, lemak dan protin untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen dalam sel.

6. Ekstrak Kekerang

Glucosamine ekstrak kekerang adalah penting dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.

7. Lactobacillus acidophilus
Membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.

Dengan kombinasi ramuan utama yang istimewa dalam Collagen Powder Shaklee, membolehkan pengamalnya akan tampak lebih muda dan rasa lebih muda! Yang penting kesemua ramuannya adalah SEMULAJADI...

Hubungi saya pengedar sah Shaklee anda untuk dapatkan harga tak mampu ditolak...

Hanani
SMS / WHATSAPP - 012 3485657
Email - hanani217@gmail.com

0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...