Subscribe:

13 November 2014

Bahaya Resdung Dalam Kehidupan

Resdung adalah suatu penyakit dan kita harus menghalangnya dari merebak lalu mengakibatkan kerosakan yang lebih besar.

KEMUDARATAN RESDUNG(SINUSITIS)jika dibiarkan akan mandapat simptom seperti dibawah:

• Jangkitan nanah dikawasan sekeliling mata
• Jangkitan otak
• Sakit tekak yang kronik
• Jangkitan tulang muka
• Menerukkan keadaan lelah
• Berdengkur secara kronik
• Menyebabkan jangkitan telinga dan tonsil
• Alahan hidung
• Selsema biasa yang melarat

Atasinya sebelum lebih parah...

Ini adalah testimoni pengguna selepas mengamalkan Set Resdung Shaklee:

TESTIMONIAL SET RESDUNG

Testimonial Resdung 1:

"Sy mmpunyai masalah resdung yg agak kronik..tetapi...slepas sy mngambil set resdung drpda shaklee..alhamdulillah..ia brkesan dgn izin Allah..so,sy xprlu menggaru hdung sy dgn mggunakan garfu lgi ;p...tq Nik Nurul Husna" - Asyraf Alias (setelah seminggu consume)

Testimonial Resdung 2:

"Nak share jugak sikit testimoni saya sebagai seorang pengidap resdung tegar.
Dulu, tisu mmg sahabat baik saya. saya mmg tak boleh berpisah dengan tisu. kat rumah, dalam kete, dalam handbag. mesti ada tisu. kat rumah plak kotak tisu sentiasa ada kat ruang tamu, bilik, dapur....tujuan untuk memudahkan saya apabila selsema. sebab selsema mmg sahabat baik saya sekali dengan cik tisu.

Tapi Alhamdulillah....resdung yang saya hidapi selama lebih 20 tahun kini telah sembuh sejak saya mengamalkan set 3M yg mana ada set G di dalamnya...ada jugakla saya selsema kdg2 tapi yang penting ia TIDAK MELARAT SEPERTIMANA DULU. bersin 2-3 kali, hembus2 hingus sikit terus baik.

kalo dulu...sorilah, kalo tisu tak habis sekotak tak sah, sampaikan suami saya yang bukan pengidap resdung pun saya tgk dah start berkawan dgn tisu...hahahaa (cam lawak) plak. tapi tulah, ALHAMDULILLAH...dah takde dah selsema kronik mcm dulu. tak larat la...sampai saya pernah kena diagnose ada ketumbuhan dalam hidung tau...astaghfirullah..." -

Testimonial Resdung 3:

"Alhamdulillah..sy pun pengidap resdung jugak tp xde la kronik sgt.. hehe pun baik slps amek set D+alfalfa+ ESP.. skrg pun ramai member bg tau mslh resdung or alergik seafood dh hilang." - Su AnNajah

Testimonial Resdung 4:

"Alhamdulillah.. Sy pun merasai kesannya.. Wpun blum baik sepenuhnya.. Tp amat jauh beza sblm consume shaklee.. Dulu sampai sakit2 kpala dan bengkak2 kelenjar.. Mesti ada clarityne@zyrtec kat rmh ni.. Skrg bukan keperluan dah.. Sy teruskan dgn tmbh nutriferon utk kuatkan sistem imun selain teruskn dgn alfalfa, vit c dll.. Mmg berbeza la.. Alhamdulillah..." - Mushafizah A Samad

Dapatkan set resdung ekslusif dari Shaklee..membantu secara semulajadi..
Hubungi saya untuk harga terbaik.

Hanani
SMS /WHATSAPP - 012 3485657
Email - hanani217@gmail.com

0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...