Subscribe:

11 October 2012

Kasih dan Adam


Salam sume. Arini baru dapat nak update secara ringkas blog daku ini. 3 hari lepas aku berkursus sampai malam ok. Penat jangan cakapla sebab mak yong kan..Lagi-lagi dah sarat ni bila duduk lama je aku rasa macam nak patah je pinggang ni. Pastu bila bangun je rasa macam nak jatuh je baby kat dalam ni..cuak ok. yela, bukannya aku pregnant tiap-tiap tahun..macam dah lupa sakit nak dekat bersalin. Tapi tanda-tanda nak bersalin dah ada je ni. Hope baby keluar lepas aku dah sampai kampung. Sabar ye baby.

Sebenarnya nak citer tentang anak dara aku yang sangat teruja dapat sepupu. Sebelum ni dia je cucu kesayangan bagi aku dan suami. Ni bila dah ada sepupu dia kemain suka lagi. Sebelum ni kalau nampak baby takdela beria camtu sekali tapi bila nampak Adam je kemain lagi sayang dia. Cium, peluk beria kemain..dah terserlah dah sifat kakak dalam diri Kasih. Kalau Adam nangis je cepat-cepat dia cari botol susu. Risau kemain lagi. Pastu siap nak dukung lagi. Alhamdulillah, Kasih dah semakin pandai sayang dengan baby. Aku takdela risau sangat tapi mesti kena pantau jugakla nanti. Takut kena cucuk mata je baby nanti.





Kasih request ambil gambar dengan adam. Dah macam citer Nur Kasih je.



3 comments:

antalya said...

sure adik dah kuar nanti dia kemain syg kt adik kan. leh harapkan tolong jaga adik nih nanti

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

la suspen ingat dah bersalin daaa...ehehehe

.::: Princess MOMOY :::. said...

adam dan kasih =)
sama-sama comel ^^

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...