Subscribe:

28 December 2011

Kenapa menyepi??

Sudah agak lama saya tak update blog kesayangan. Sebabnya keadaan diri yang kejap-kejap demam,kejap-kejap busy maka tak sempat nak update. Arini baru sihat sikit kalau tak dah kena gi cek darah takut jadi pape. Saya ni jarang sangat sakit bila dah sakit lama cengging risau gak. Ni pun ada sakit tekak, batuk dan selsema. Harapnya malam ni tak demam lagi. Saya ni jenis demam malam. Nasib baik tak berjangkit kat kasih. Saya lebih rela sakit daripada tengok kasih yang sakit. Semoga cepat sembuh sepenuhnya. Cerita tentang anak dara sunti saya tu, sekarang ni dia makin cheeky, dah pandai merajuk siap buat muka, suka makan, suka menari,suka main lego dan suka usik orang. Macam ada lagi yang tertinggal je. Yang penting kasih sangat suka cat okeh.dapat cat je beria peluk. Nasib baik takde asma. Macam-macam perangai budak-budak ea. Dan sebagai seorang mama, saya kena alert dgn perkembangan kasih nanti takdela org ckp saya ni mak tak prihatin pulak kan. Setiap ibu bapa mahukan yg terbaik untuk anak-anak mereka betul tak? Tepuk dada tanya diri sendiri.

0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...