Subscribe:

01 December 2011

Dari selatan ke utara...

hanya dapat upload pic saje now sebab masa sangat jeolous dengan saya..ni adalah kali ke berapa ntah dapat nengok sawah padi secara life..jakun tak saya? yela, kat jb tu mana nk dapat sawah padi...memandangkan adik saya bertunang dgn org kedah gunakanla kesempatan yg ada dgn sepenuhnya...ala2 citer tentang Dhia...


kami bertiga yg jakun jumpa bendang...



ye, ini adalah kereta saya...


nila pasangan yg bertunana tu..adik saya lelaki..


kasih tanak dok diam




dgn adik saya lg...

aik, nape pic ni takleh besar nih...



mak & abah...



rakan sekerja yang nikah pada ari yg sama dgn adik saya bertunang..sib baik dekat so, dapat gi jenguk jap..


mama & kasih ..

1 comments:

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

alahhh cantik la view kg nani...bestnyeeee

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...