Subscribe:

21 November 2011

Cuti panjang,masa untuk merehatkan minda

Alhamdulilah arini saya sudah mula bercuti panjang hingga 3 januari 2012. motif bagitau kat sini.bukan nak show off tp sekadar luahan. dah kata blogger haruslah nak bagitau tak gitu. Ok,saya runsing juga sebenarnya sebab risau tak nak fm langsung after dah naik keje.saya bercadang nak hantar kasih kat tadika atau nursery next year. risau dia nak ebm saje dan stok tak byk. harap dapat buat stok sepanjang cuti ni. Dahla nak gi bercuti bagai. Ish, moga dipermudahkan sume. Ari rabu ni akan bertolak ke kampung @ bentong dan akan bertolak ke kedah pada ari jumaat. Pastu saya akan stay di bentong sampai tak tau bila. Ingat nak berjumpa kawan2 kat kl. So, geng2 UB jom jmpa nak? Pape saya roger.

4 comments:

afni+hafiz=dani said...

wah seronok eh ko..cuti lama..nanti blk jb, kite kuar wokeh =)

Mrs Nageb said...

Semoga dipermudahkan semuanya...amin....best gile dapat bercuti ni... :)

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

wahhh seronoknye nani..bercuti panjang...jelezzzz...

Anonymous said...

membaca seluruh blog, cukup bagus

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...