Subscribe:

21 June 2011

Bila hati sedang bersedih

Entry hari ini adalah entry emo ye kawan2...sebabnya adalah kerana hari ini adalah hari pertama Kasih diberikan FM ye...apa? dah campur FM??? ye, sebabnya stok dah tak mencukupi dan kasih sudah semakin kuat menyusu..dah tak dapat nak menampung permintaan kasih lagi...huhu...saya sangat sedihhhh okeh.bukan senang nak bagi kasih minum FM ni...mana2 ibu pun akan rasa seperti apa yg saya rasa..betul tak??..tapi saya sangat bersyukur sebabnya dapat fully BF kasih sehingga 1 tahun 3 minggu....kasih akan minum FM bila stok tak mencukupi sahaja ye..selagi kudrat saya mampu memberikan susu kepada kasih, selagi itu jugalah kasih dapat minum susu mama...saya taip entry ni dengan air mata bergenang okeh...huhuhuhu...sangat syahdu macam nak tinggalkan anak g kursus je....saya tak salahkan FM tapi sejak lahir hingga semalam kasih mmg fully bf tu yg emosi agak tidak stabil...bukanlah minum susu FM tak bagus tapi biasala, saya yg terlebih emo..untuk menyedapkan ati saya katakan yg saya dulu pun minum FM tapi alhamdulillah berjaya jugak kan...apa2 pun mama doakan kasih semoga menjadi anak yang menenangkan hati dan perasaan mama dan ayah dan mama halalkan susu yang mama berikan untuk kasih dunia akhirat..bila kasih dah besar baca entry ni ingatlah, mama telah berikan yang termampu dan berusaha sehingga ke titisan susu yang terakhir sayang...semoga membesar dengan sihat sentiasa ye sayang...

mama sayang kasih sangat2.....




ratu hatiku...


kat mines....

8 comments:

najihahrazali said...

nani..huhuhu ;(

Hanani Hamid ( Ticer Nani ) said...

najiha: :(...

CaHaYa^KetEnaNGan said...

jangan sedih2 yer...itu kan rezeki Allah..risau juga kalau nurul pun jadi cam nani..sofiya pun 9 bulan..sekarang pump dpt 10 oz je..kena rajin baru bnyak kot..tp kesuntukan masa..tp selagi ada susu, sukakan je kasih tu yer..

pja said...

pja pn berat hati nk kasi FM kat Mikhail...to nk buek guane,...susu mmg makin kurang ..smpai malam2 dia nangis sbb marah susu x cukup..huuuh...tp khamis ni br nk beroperasi

Hanani Hamid ( Ticer Nani ) said...

nurul:thanks beri semangat pada nani..insyallah boleh buat stok lagi ni..

pja:tu la kan..time nak bagi tu rasa sebak sangat2..selama ni minum susu badan, ni bila bg FM rasa lain macam..asalkan anak sihat dah cukup kan..sian gak dia if tak cukup susu..

Unknown said...

nani
jangan sedih. at least nani dah berjaya susukan kasih sampai dia umur setahun dah ni..
dan bukannya nani nak bagiFM sepenuhnya pun
bila bekalan tak mencukupi je kan

jgn sedih.. tp kita paham
mak-mak mmg emosi begini (:

Nurul aziyana said...

alahai terasa syahdu..
tp tahniah sbb bf kasih sampai 1thn lebih..dh dpt degree tu
xper la nani nk buat mcm mane kan dh cuba sedaya upaya..nasib baik die terima FM..kalau tak lg haru

AnaLyana said...

sabar ye nani.. kita mak2 ni semua nak yg terbaik utk anak. tapi klu dah smpi situ je rezeki kita dan dia kan..mesti ada hikmah di sebaliknya..

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...