Subscribe:

01 March 2011

Bila kepenatan apa yang nak dibuat




Uish, arini sangat penat..dah macam lipas kudung jek..even minggu nih minggu exam tp still banyak keje..penat otakla ni..mata pun dah penat jek ngadap pc...finally dapat gak siapkan keje before balik umah..kalau boleh saya tanak bawa keje balik rumah sebab nak gomol kasih sepuas-puasnya...ops, sekarang kasih suka asah gigi kat tangan saya...huhu..

-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-

-
-




cantik tak baju nih..huhu..if berminat klikla pic nih..hehe..sempat lg promote..ada kat kedai kasih...

2 comments:

ღnFashyaღ said...

baju ni sangat cantik. dah lama usha. tapi dia putih n sleveless. husna tak seswai pakai sebab dia gelap n kulit dia elergik kat bahagian leher n dada. kalao x dah lama sambar 1....waaaaaaaaaa....

Hanani said...

hehe..nanti kalau ada yang kaler lain and berlengan tapi lebih kurang cam gini akak inform ye..huhu

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...