Subscribe:

28 February 2011

Anakku sudah ada 2 batang gigi...

Salam sume...hari isnin ni biasala macam malas2 nak g keje gitu tapi nak wat camnekan...terpaksala gagahkan diri...uish, bila dah ada anak ni asek citer pasal anak je la kan..blog pn dah boleh tukar nama kepada mynameiskasih bukan mynameishanani..huhu...kalau tak citer pasal anak mmg tak sah...dulu time belum ada anak pelik je bila mak2 org ni dok citer pasal anak masing2 tp bila dah ada anak sendiri baru tau...cier pasal anak je tak hingat...alkisah, seminggu lepas saya baru pasan gigi kasih dah kua..before nih dok tanya gak bilala gigi kasih ni nak kua..skang dah kua rasa ngeri lak...saya dapat tau pun bila bagi dia makan sudu tu berlaga dgn gigi dia..memula tak pasan tapi bila dengan ada buyi time sudu berlaga dgn gigi dia tengok gigi dia..kasih cam biasala, bila nak soh bukak mulut dia katupkan mulut dia...agaknya dia demam aritu pakej dgn nak tumbuh gigi agaknya..saya jadi ngeri sebab pk bila nak bf dia takt dia gigit cik B saya..huhu...so far dia gigit2 manja je sbb tak tau dia dah ada gigi agaknya...time dia gigit tu saya apalagi terjerit sorang2 okeh..dia tegok saya pastu senyum cam kerang busuk...aduila..ni baru 2 batang, kalau dah ada banyak nanti camnela kasih ye..nak menunggu sampai 2 tahun..

sekarang ni kasih dah suka emo2 okeh..bila nak wat keje letak dia dalam play pen tanak ye..terus meraung2 sampai meleleh airmata macam kena dera dgn mama jek...before nih letak dia dalam play pen bukak cd dia tu mula2 la tersengih2 sorang2 tapi skang ni tanak ok..tu yang berdukung jek..nak masak teman mama, nak solat dok sbelah mama, nak mandi je terpaksa letak dia dlm play pen..tu yg mandi kerbau je skang ni..hehe..tp bersih okeh...

tahun ni saya dan family akan ada banyak majlis perkahwinan, bln 3 adik ipar nom 3 bertunang, bln 5 sepupu en suami kawen, bln 6 adik saya kawen, bulan 9 adik ipar nom 2 kawen..hah, banyakkan and dah terpikir nak belikan dress yg ala2 princess utk kasih..over okeh tapi takut dia panas lak..tu yg dok survey je nih...berbaloikan kalau beli..so, ni gambar anak dara saya yg paling latest
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


kemain lagi kamu senyum ye kasih..nak tunjuk gigi ye..

0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...