Subscribe:

03 March 2011

Duhai hati, hanya DIA yang tahu...


Tajuk entry kali ni agak emosi sikitkan..sebabnya memang saya tengah emosi skang ni...huhu..tak tahu nak luahkan pada sape so blogla jadi tempat meluahkan perasaan..saya rasa sepangjag saya berblogging memang tak pernah meluahkan perkara yang agak privasi atas alasan untuk menjaga hati dan perasaan org lain tapi hati sendiri tak terjaga...

saya pada satu masa dulu memang seorang yang punctual ye..kalau janji kol 2, mesti kol 2 dah ada...kalau lewat tu mmg dah rasa bersalah sangat...saya dah dilatih camtu kot...biarla org lain lambat jgn saya.lg 1, kalau ada kerja mmg saya tak suke wat last minit sbb takut tk sempatla..kalau bersiap nak g jln2 pun sama..huhu...itu dulu ye..tp semenjak 2 tahun kebelakangan saya macam tak kisah dengan semua tu..kenapa ye? ni semua pengaruh dari 'dia' agaknya.makin lama saya jadi tak kisah tapi takdela biar anak terabai...agaknya lepas kejadian yang menyayat hati saya satu masa dulu tu yg buat saya jadi camni..nak tau kenapa, tak boleh citer kat sini sbb sangat2 privasi..huhu...saya bukan seorang yang cengeng okeh tp pas kawen dan beberapa bulan sebelum kawen saya asek menangis jek..kalau saya dah tak tahan, saya luahkan pada mak saya...makin lama saya jadi makin kuat..tu yg perangai pun dah lain...tapi alhamdulillah, time keje saya masih lg punctual...huhu...

semoga saya menjadi seorang wanita, isteri, mama yang boleh dicontohi oleh kasih...ya ALLAH, tabahkanlah hatiku menghadapi semua dugaan dan rintangan yang mendatang..amin...nape saya rasa entry saya macam ntah pape jek..ni tandanya perasaan tengah berkecamuk...

2 comments:

ღnFashyaღ said...

kenapa ni kak nani? What happen? What happen?

Hanani said...

fashya: akak geram dgn en hubby..huhu

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...