Subscribe:

22 February 2011

Kenduri kahwin orang senior..


Salam 1 malaysia...huhu..entry kali ni penuh dengan gambar je ye sbbnya takde modal nak citer apa..majlis ni berlangsung pada 13 februari yang lepas..orang senior yang saya maksudkan adalah anak angkat tok saya..dia dh berumur 55 thn..ni merupakan perkahwinan kali kedua selepas menduda selama beberapa thn..(sbenarnya saya lupa dah baper thn dia menduda..huhu)..pengantin perempuan plak kali pertama kawen..so, saya ucapkan selamat pengantin baru kepada abg kamal dan kak suafinah...so layan gambar2 kat bawah ni ye...
-
-
-
-
-
-
-
-


mak ngah snap time dalam kete..

aik, kasih makan kasut..sedap ke sayang?

kasih in black n white..

bersama tok teh n wan teh...peliknya tok teh pegang kasih..huhu


kecik2 dah pandai bergosip ye...


sedang leka bermain dgn apa ntah nama dia..huhu

smile...

ni la pengantin seniornya..pengantin lelaki bekerja di petronas kat KLCC tu..pengantin pompuan pensyarah maktab...selamat pengantin baru to both of u..

cousin2 hero saya...

kasih dikerumuni oleh makcik2 dan nenek2 dia..cicit pertama la katakan..

sangat suka buat bibir terjuih camni..

nak melepaskan diri dari mak ngah..


kesimpullannya, pas kenduri nila kasih demam...mil saya bagitau maybe kasih kena demam urat sebab org berebut pegang dia...pasni lagi banyak kenduri akan menyusul..so, kasih kamu mesti kuat ye sayang...


0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...