Subscribe:

05 May 2010

36 weeks @ 9 months...

Salam sume...lama betul saya tak update..bukan apa sebab semakin bz dengan persiapan mental dan fizikal sebelum melahirkan baby yang saya ada dalam womb saya....minggu ni genap baby 36 minggu....tak sangka sampai juga detik2 yang saya nantikan...cek up arini saya sangat teruja sebab sume berjalan lancar dan alhamdulillah sume ok...bp sangat ok..berat stabil je...arini last amik darah ..doc da bagitau yang baby saya dah matang dan dia boleh deliver bila2 masa je dia nak..semoga sume berjalan lancar...tak taula bila dia nak lihat dunia ni...semalam saya sangat teruja sebab Fashya telah selamat melahirkan baby girl yang diberi nama Khalisya Husna...sangat comel dia...3.16kg..patutla fashya selalu je senak sebab baby husna semangat..huhu..tak lama lagi husna dapat kawan baru la eh...huhu...

Persiapan untuk baby dan mama alhamdulillah sume dah settle...skang ni tinggu masa nak meneran jek..haha..doakan saya dan baby selamat ye...

5 comments:

lina said...

good luck kak nani. take care tau :)

mun-e said...

oohh.fashya dah besalin? alhamdulillah :)

pasni kak nani pulak :P cayok cayok. hehe

xoxo said...

wow...masing2 tgh happy sbb dah de cahayamata...
aku masih berusaha ni nani..
insyallah aku sdg menanti jawapan dalam masa terdekat ni..

Lyena Vee said...

gudluck knani!!semoga semuanya selamat.amin..

Hanani Hamid ( Ticer Nani ) said...

tq guys....semoga sumenya ok2 saje..

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...