Subscribe:

30 December 2009

Kembali bekerja setelah lama bercuti....

Assalamualaikum....sudah lama saya tak update entry baru..dah bersawang dah blog ni...huhu..minggu2 terakhir bercuti macam malas je nak g sekolah..haha..banyak nak kena update balik smula...azam pun kenala baru...nak jadi cemerlang, gemilang dan terbilang..hoho...perihal baby plak dia semakin aktif di dalam perut mama...dah dapat rasa baby bergerak..huhu...sangat teruja ok...memula rasa pelik je ada benda gerak2 dalam perot tapi dah lama2 best je rasa.... dan cuti sekolah kali ni gak saya telah menghadiri banyak kenduri kawen..congratulation to all my frens yang melangsungkan perkahwinan..congratulations to nazila dan syamil,sue dan den,lilo dan hubby, john dan dina dan ramai lagi yang nama tak disebut di sini...u know who u are...kenyang baby dapat makan lauk orang kawen..tapi baby tak boleh makan banyak2...

Berat badan saya pun nak makin bertambah skang ni..huhu..perut plak biasala makin membesar...sorry gambar tak dapat nak upload dalam blog sebab card reader ilang plak...tensi betul...nak beli yang baru tak beli2 lagi...nantila, bila baby dah kuar saya upload k..huhu....kepada para ibu, mama,mummy,umi tolong bagi petua dan tips kepada saya yang bakal menjadi mama ini ye....persediaan untuk deliver dan apa2 saja la ye..kerjasama kalian amat saya hargai...


baby dalam tub ni sangat cute...semoga baby saya sihat seperti ini nanti..amin...

1 comments:

xoxo said...

thanx for the wish n_n
take care ok!

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...