Subscribe:

06 September 2014

Omega Guard untuk kulit cantik

Selain untuk kurus,kawal kolestrol dalam badan, Omega juga memberikan manfaat kepada kulit kita...

🐟EPAs dalam Omega 3 membantu melembabkan kulit

🐟Omega 3 membantu membina lapisan pada kulit bagi mengelakkan kulit daripada dehidrasi dan sekaligus akan memelihara kelembapan kulit.

🐟Membantu mencegah keradangan / inflimasi pada kulit

🐟Selain menjadikan kulit lembut dan lembab, Omega 3 juga mencegah inflimasi pada kulit bermasalah. Salah satu tanda kukurangan Omega 3 adalah pembentukan ruam / eczema pada kulit. Omega 3 akan mengurangkan simptom-simptom atau kemerahan pada kulit.

🐟EPAs membantu melambatkan tanda penuaan akibat sinaran matahari ~

🐠🐠salah satu kandungan Omega Guard adalah diperkaya dengan EPA dan DHA kan?? So, EPA ini laa yang membantu melambatkan kesan penuaan.

Menurut kajian yang dimuatkan dalam Journal of Lipid Research 2005, EPAs boleh menghalang pembentukan enzim yang disebabkan oleh pancaran sinar UV matahari. Enzim ini berupaya memusnahkan kolagen dalam badan yang menyebabkan timbulnya garis-garis halus dan kedut dimuka. Kulit pun akan menjadi kendur bila kolagen semakin berkurangan tau.

Ha,hebatkan Omega Shaklee ni...bukan 1 kebaikan malah lebih dari itu..memang sangat berbaloi...yang lagi best boleh dimakan dari kanak-kanak umur 1 tahun sehingga warga emas....

Hubungi saya untuk konsultasi terbaik..

Hanani
012 3485657
Email : hanani217@gmail.com
Pencinta minyak ikan 🐟🐟🐟

0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...