Subscribe:

27 September 2014

Kenapa Shaklee Pilihan Ramai?

Mahukan PERUBAHAN dalam pendapatan isi rumah anda! Bersama saya dan impian juga menjaga KESIHATAN bersama!

Adakah ANDA yang kami cari dan maksudkan? Anda BERMINAT mahu lakukan PERUBAHAN pada pendapatan anda setiap bulan? Membantu menambah pendapatan isi rumah.. Juga isteri yang tidak bekerja mampu menjana penadapat walau hanya dari rumah sahaja. Kini semua hanya di hujung jari anda!

Mengamalkan PRODUK SHAKLEE dalam masa sama BERNIAGA untuk jana pendapatan isi rumah kini menjadi PILIHAN utama para ISTERI untuk terus bina IMPIAN tanpa sempadan...

Hanya bermodalkan RM75 (Semenanjung) & RM85 (Sabah/Serawak) untuk pendaftaran ahli & business starter kit , anda berpeluang untuk menikmati pelbagai insentif yang ditawarkan oleh Shaklee:

✔ Ganjaran tunai (CASH)
☑ Bonus peribadi sehingga 21%
☑Leadership bonus sehingga 6 level
☑ Insentif Coordinator sehingga 1.5%

✔ Program Kereta - berpeluang mendapat tambahan bonus utk bayar kereta kita.

✔ Convention - kira percutian yg ditanggung sepenuhnya oleh Shaklee (dalam negara & luar negara). Ada juga peluang utk menunaikan Umrah ynag mana semuanya berupa 6 bintang.

Kenapa saya pilih SHAKLEE? Kenapa BUKAN produk lain?

Jawapannya adalah peluang dan kebaikan yang diberikan oleh Shaklee tersangat BERBEZA. Apa KELEBIHAN Join bersama kami? Peluang yang anda dapat?

Apa KELEBIHAN jika anda berdaftar dengan kami??

• Anda tak perlu simpan stok dirumah , KINI boleh di lakukan secara ONLINE.
• Anda akan diberikan tunjuk ajar & bimbingan secara percuma secara maya mahupun perjumpaan HEBAT dari orang-orang HEBAT kita semua.
• Anda akan diberikan laluan dan berada ke dalam secret group tertutup Shaklee yang membincangkan tentang product, customer, cara konsultasi dan sebagainya secara percuma..malah anda hanya perlu "duplicate" cara yang terbaik untuk laluan KEJAYAAN anda.
• Anda akan diberikan info tentang biz online, tips marketing, cara menarik customer, dan sebagainya juga secara percuma dan anda tak perlu pun keluar rumah untuk urusan pos barang dan segalanya..(Tapi saya lebih suka ke pajabat pos sebab tu adalah kepuasan hati saya dalam memberikan service terbaik untuk para pelanggan saya)

☑ Peluang mendapat/ memperbaiki taraf kesihatan yang baik melalui produk supplement yg diiktiraf di dunia (malalui kajian saintifik & journal yg diterbitkan). – Sudah berada di pasaran 57 tahun tau!

☑ Peluang mendapat/ memperbaiki taraf hidup dari segi ekonomi..Bonus pula di bayar pada tengah bulan...time semua orang tengah kering kan..wauu ..superb...sapa nak bagi kalau kita tak berusaha mengubah impian hidup kita kalu buka diri kita sendiri bukan?

Jangan Lepaskan PELUANG KEEMASAN Ini! PECUMA KEAHLIAN untuk anda yang BERKELAYAKAN terus ...produk dapat.. keahlian terus milik anda juga....

Hubungi saya jika ingin bersama kami..

Hanani Hamid
012 3485657
hanani217@gmail.com
Fb : hanani hamid
Fb Page : Sihat Hebat

0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...