Subscribe:

21 December 2013

Apabila Vivix atasi alergik pada badan

Alhamdulillah rasa syukur sangat kerana dengan izin Allah masalah alergik yang dialami oleh abah dapat diatasi selepas mengamalkan tonik ajaib Vivix ekslusif daripada Shaklee.

Masalah alergik abah ni baru juga dialami oleh beliau. Sebelum ni makan apa pun tak pernah ada masalah. Disebabkan umur semakin meningkat tiba-tiba je alergik tu datang.

Yang kesiannya bila malam-malam je mesti gatal-gatal ditambah dengan rasa miang menjelma. Bangunlah mak saya dikejutkan oleh abah minta sapukan ubat doktor dan bedak berubat. Yang lagi teruk siap keluar dalam hidung sekali. Abah bagitau doktor dah pesan kalau gatal-gatal tak hilang dan makin teruk kena ambil suntikan. Bila dengar macam tu je saya pun cepat-cepat dapatkan Vivix untuk abah. Ditambah lagi abah ada kencing manis. Apa guna saya sebagai seorang anak jika tak dapat bantu abah agar lebih sihat.

Lagi manis rasanya bila belikan abah Vivix dengan duit bonus Shaklee. Memang itu tujuan utama saya dalam berbisnes Shaklee ni. Memang akan saya peruntukan vivix tiap-tiap bulan untuk mak abah kerana saya ada seorang sahaja mak dan abah di dunia ini. Mereka dah berikan segalanya kepada saya selama ini sekarang masanya saya pula yang memberi kepada mereka.

Jika berminat hendak tahu lebih lanjut tentang tonik ajaib vivix ni, boleh hubungi saya samada SMS/WHATSAPP ye. Saya akan membantu seikhlas hati.

Hanani
012 3485657
Erti hidup untuk memberi.

0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...