Subscribe:

02 April 2013

Testimoni diri sendiri pas minum Alpha lipid SD2

Salam semua. Dengan lafaz bismilah, aku nak share dengan semua gambar aku sendiri selepas minum alpha lipid sd2 dalam masa 3 minggu je. Aku sendiri pun tak percaya ok. Lemak hilang sebanyak 18kg. Aku tau bukan senang nak kurus lebih-lebih lagi da beranak 2 ni. Aku bukan jenis metabolisma yang rendah yang senang nak kurus lepas membesar dengan jayanya. Aku sebelum pregnant memang dah gemuk ok. Memang sume orang cakap macam tong dram. Tapi aku memang nekad nak kurus pas bersalin. Akt terjumpa dengan sd2 ni terus jatuh cinta ok. Alhamdulilah, berkat semangat juang yang membara aku tekad nak kurus. Tapi berdiet dengan sd2 ni bestnya dapat bf baby. Tu buat aku lg jatoh cinta. So, lets picture explain everything ok. So,kepada sesiapa yg gemuk pas bersalin dan nak kurus dengan cara sihat meh contact aku. Boleh sms/whatsapp 012 348 5657. Satu je aku nak cakap, kalau kita nak semua pun boleh jadi. Samala macam berdiet ni. Ko makan apa pun tapi tak jaga makan jangan salahkan diri kalau makin kembang.

2 comments:

sharEna said...

ko mcm aku kan nani...i mean berat kite la hahaha...
weyh...aku pn nk try sd2 after bersalin.
klu amek dgn ko dpt diskaun lebih kan? wahahaha =P
jeles ah. x sabar nak kurus balik..nak sihat balik
hrp sd2 blh bantu aku =)

Hanani Hamid ( Ticer Nani ) said...

boleh ena..mmg diskaun best aku bagi kawan2 blogger..nanti dah abes pantang rogerla ye..khidmat terbaik akan diberikan..tq ena

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...