Subscribe:

23 November 2012

Hari ke 20 berpantang


Alhamdulillah hari ni genap 20 hari aku berpantang. Ada lagi 24 hari ok. Bertabahlah ye wahai mama Kasih dan Ammar. So far, Ammar adalah semakin kuat menyusu. Sejam sekali akan minta susu. Sekali minum 30 minit then tambah 20 minit untuk ngempeng atau kata lain bergayut. Tapi alhamdulillah malam-malam tanak sangat ngempengnya. Aku nak train dia tanak ngempeng sangatla. Sepanjang berpantang ni malam-malam Ammar tidur dalam play pen. Ada sekali dua aku tertidokan dia kat sebelah aku. Ammar ok je tido dalam play pen. So, dia takleh la nak ngempeng sangatkan. Lagipun dia boykan. Boleh gitu???

Aritukan aku ada cakap yang ada beli nursing pillowkan? Yes, ia sangat berguna. Sepanjang BF kan Ammar, aku letak dia atas nursing pillow tu. Kadang-kadang saje-saje landingkan dia atas tu. Kasih pun suka tido atas tu. Aku pun suka tido atas tu. Best.. Kesimpulannya amat berbaloi membelinya..

Kat bawah ni aku bagi tepek gambar-gambar Ammar di hari ke 19 bersama dengan Kakak Kasih.




Sudah ada double chin :)

bestla tido atas ni mama

Kakak mesti nak interframe juga

Kasih yang minta amik gambar ni..



0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...