Subscribe:

25 March 2010

Backpain melanda diriku...


Assalamualaikum....refer pada picture kat atas ni korang mesti tau apa problem saya skang ni...kandungan dah mencapai 30 minggu dan backpain agak teruk melanda diriku..adakah saya kekurangan kalsium..dah banyak susu yang saya minum..supplemen pun saya ada makan..tapi minggu ni memang terasa sakit bebenar...tak boleh nak lasak2 sangat..pergerakan pun dah terbatas...last cek up masa 28 minggu baby saya dah 1.2kg lebih..sekarang ni mesti lagi besar...huhu...masuk trimester ketiga ni rasa macam trimester 1 plak..tapi mabuk tu takla kronik sangat cam trimester pertama...saya nak minta pandangan dan pendapat para2 ibu bagaimana nak atasi masalah backpain ni....semoga saya semakin tabah menggendong baby yang makin membesar di dalam perut ini...semoga baby dan saya sihat sehingga saat2 yang dinantikan...

0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...