Subscribe:

07 April 2010

8 months dan kisah sedih....

Alhamdulillah kandungan saya dah 32 minggu @ 8 bulan....pelbagai cabaran dan pengalaman yang saya hadapi sehingga hari ini...alhamdulillah saya ada hubby dan family yang sentiasa memberi moral support...
32 minggu ini juga pelbagai kisah sedih saya lalui..antaranya wan (nenda) yang menjaga saya sejak saya mula tadika sampai darjah 6 telah dimasukkan ke ICU Pusat Rawatan Islam (PUSRAWI) kerana keadaan jantung yang agak lemah...sampai hari ini wan still kat ICU lagi..tengok keadaan dia camtu buat hati saya sangat2 tersentuh...airmata ni tak berhenti mengalir..lebih2 lagi keadaan saya yang cepat emosi skang ni...doa nani sentiasa dengan wan..nani sayang wan sangat2...harap sangat kawan2 dapat mendoakan wan saya dalam keadaan stabil smula..atok mak hubby saya belah ayah dia pula telah pergi ke rahmatullah pada 4.4.2010..semoga rohnya ditempatkan di kalangan orang2 beriman..amin...hari itu juga merupakan hari wan saya dimasukkan ke ICU...semoga wan cepat sembuh ye...amin...

1 comments:

ezan said...

moga Nani tabah yer, ezan doakan wan hani cepat sembuh dan buat arwah al-fatihah moga ditempatkan bersama dgn org2 beriman... Amin...

Nani jangan lupa jaga kesihatan dan Nani perlu kuat demi anak dlm kandungan ye...

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...